Rigtige PR bemyndiger en Manager

Erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere er i en stærkere position til at lykkes, når de bruger deres pr ressourcer på en måde, der ændrer enkelte opfattelse fører til ændret eksterne interessenter adfærd.
En mundfuld, men sandt.
Her er selvfølgelig kernen i denne tilgang: overtale dine vigtigste udenfor publikum med de største indvirkning på organisationen til din tankegang. Derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab sejre.
Den rigtige handlingsplan – den rigtige blueprint – hjælper dig med at opnå denne form for succes. Og det gør det ved at få alle, der arbejder mod de samme eksterne publikum adfærd. For eksempel: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Og ser på hvad der kan ske. En dejlig jumpup i show room trafik; lokale thoughtleaders søger din mening om lokale nøgleemner; nyligt interesserede kundeemner ringer til dig; voksende antal medlemskab programmer; Gentag Køb sats stigende; nye forespørgsler om strategiske alliancer og joint ventures; kapital givere eller angive kilder gør forespørgsler; og selv politikere og lovgivere visning dig som en ledende figur i erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber.
Advarsel: din PR-folk er allerede indenfor den opfattelse og adfærd, sÃ¥ de bør være af reel brug for din oprindelige mening overvÃ¥gning projekt. Men du skal være sikker pÃ¥ din pr folk virkelig mener – dybt ned–hvorfor det er sÃ¥ vigtigt at vide, hvordan din vigtigste eksterne mÃ¥lgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Kontroller, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller sÃ¥re din enhed.
Mens du gennemgår din PR plan med dem, tal om, hvordan du vil overvåge og indsamle opfattelser af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Er du fortrolig med vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Mens professionel undersøgelse virksomheder kan altid lejes til at gøre udtalelse overvågning arbejde, kan de også koste big bucks. Så, uanset om det er dine medarbejdere eller en undersøgelse firma stiller spørgsmålene, mål forbliver den samme: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, som kan udmønte sig i sårende adfærd.
Klart, du skal gøre noget ved de mest alvorlige forvridninger du opdaget under din nøgle publikum perception overvågning. Vil det være at ordne den farlige misforståelse? Korrekt at brutto unøjagtighed? Eller stoppe det potentielt skadelige rygte død i sit spor?
Vi alle ved, vil du ikke fÃ¥ der overhovedet uden den rigtige strategi til at fortælle dig, hvordan vi kommer videre. Men husk at der er kun tre strategiske muligheder nÃ¥r det kommer til at gøre noget om opfattelse og mening. Ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Den forkerte strategi pick vil smage ligesom creme fraiche pÃ¥ din spaghetti, sÃ¥ vær sikker pÃ¥ din nye strategi passer godt med dine nye pr mÃ¥l. Du ville ikke gerne Vælg “change” nÃ¥r fakta diktere en “styrke” strategi.
Nu er det tid til at sammensætte en velskrevet besked og dirigere den til medlemmer af din målgruppe. Det er altid en udfordring at oprette en handlingsrettede meddelelse, der vil hjælpe med at overtale ethvert publikum til din tankegang.
Du har brug for din bedste skriftkloge for denne ene fordi han/hun skal bygge nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, ikke der blot overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig, hvis de er til at skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har i tankerne.
NÃ¥r du har kørt udkast kopi af din PR hold, er det til næste udvælgelsesprocessen–kommunikation taktik mest tilbøjelige til at bære din besked til din mÃ¥lgruppe opmærksomhed. Der er noder, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Men du skal være sikker pÃ¥, at de taktik du vælge er kendt for at nÃ¥ folk som dit publikum medlemmer,
Faktisk, du mÃ¥ske ønsker at undgÃ¥ “rÃ¥be alt for højt” og afsløre din besked før mindre møder og præsentationer frem for at bruge højere profil pressemeddelelser, som troværdigheden af enhver besked er skrøbelige og altid pÃ¥ spil.
Det plejer være længe, før stemmer vil blive rejst om statusrapporter, som bliver dit signal for dig og din PR team til at komme i gang på en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Du skal bruge mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark-session. Stor forskel er denne gang, at du vil være i rød alarmberedskab for tegn at den dårlige nyheder opfattelse ændres i din retning.
Det synes heldig for os at sådanne sager normalt kan fremskyndes ved blot at tilføje flere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser.
Ja, du som en virksomhed, non-profit eller association manager bliver stærkere når du overbevise din vigtigste uden for interessenter til din måde at tænke og derefter flytte dem til at opføre sig på en måde, der fører til succes af din afdeling, afdeling eller et datterselskab. Ren og skær.
Sætte en anden mÃ¥de, nÃ¥r din eksterne nøgleinteressenter starte opfører sig mistænkeligt ligesom alle andre-handler efter deres opfattelse af forhold, de hører om du og din drift–har du virkelig lidt andet valg end at handle hurtigt og effektivt med dem opfattelser af gør hvad der er nødvendigt for at nÃ¥ og flytte disse vigtige uden for publikum til handlinger du ønsker.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1105 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.